Wednesday, July 18, 2012

Luncheon @ Doubletree Hilton KL

Yesterday my school office hour was 8am untill11am only..wweeee...happy mode je semua staff..:) this time office x buat dinner (katanye sebelum nie dinner) kali nie LUNCH! from EQuine park 2 buses and from Jalam Bellamy pun 2 buses but aku drive sendiri..i kan diva..!hahhaahahah senang lah bawa kete sendiri. boleh borak2 gelak2 gosip2 kan?
ingat kecik je skool ni tapi the NON-Teaching staff ade almost 180! banyak kan?? itu baru admin,domestic(cleaner),.maintenance, and teaching assistant (pembantu teacher) and semua celebrate dapat bonus!!!hehehe alhamdulillah walaupun keje x sampai 1 year at least I got bonus walaupun prorate, but I didn't expect la dapat. amin amin.

The food was OKAY., not bad lah..itu kiranye 1st time la aku masuk the new City Square know as THE INTERMARK...dulu CS je..old fashion je mati je tempat tu..sekarang ko! Glamour abis!!vogue the vass gitew..! kedai2 pun mcm2 mahal2 je..tapi i will go again a look see look see..I nak survey baju raya kat ampang park nanti..boleh singgah the intermark.

the prizes for lucky draw

the colleagues..
Kak p, Tikah,Reena n me,

I was lucky after all..heheheh
dapat slow cooker.

me n me...
oklah bye....

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months