Tuesday, July 17, 2012

affan's bicycle

Hmmm aku balik2 dari class, aku tengok anak aku affan x de..hmm mesti Nany dia bawa jenjalan, so aku naik mandi, solat n turun2 bawah..aku dengar org bunyi hon pin pin pin..mama n affan..kuar2 kete tu dia...bicycle.!! u name it la kat umah aku tu ape yang x de? kete.moto,basikal 2 roda, basikal yang untuk 2 budak...semua addooo! and all bought by Nany. my sons being spoilt by their grandma..uuwwaaa...aku memang dh niat nak beli basikal for his birthday in october,alih2 dh ado..huhuhu sedih aku. nak wat camane aku kan duduk dengan mama, sometime being the only child nie berbelah bahagi, but what to do..kau lah racun kau lah madu..kau lah intan payung segala la.
mama aku nie jenis x sabar..dia kalau berkenan dia akan beli time2 tu gak..huhu mom kan?memang cenggitu..

comel je bicycle nie..RM 180
Beli kat kedai basikal seksyen 4.
hmm sia memang seronok..pastu dia experiment basikal dia.
katanye affan nak handy manny mummy..
hmm lamtak la ko affan,janji ko bahagia
pastu si adik tengok je lah..sian aqeel aku nie...ape dia nak wat abang dia mesti no adek no adek! kadang2 tu berebut..yang si aqeel ni bila abang tu terleka je ,dia gi amik bende tu then dia lari jauh2 hahaha kadang2 tengok kelakar. nanti ye shibam mummy i will buy u another tablet,so that u x nangis2. insyallah.
ko tengok aqeel tu tengok je,sebab affan x bagi pegang paper n pensel tu.
duduk lah dia kat ujung2, tengok dari jauh...
huhuhu sian shibam mummy..
ape-ape pun i luv bith of u!!!! mmuuahhh

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months