Thursday, June 13, 2013

Dnars Skincare

Pernah dengar Dnars Skincare? aku pun memula x pernah dgr pun..then at my mum's office ade org promote brand nie and my mum try la..memula aku wat dunno je...then dah tgk mama pakai few weeks kulit dia jadi cerah n cantik...so aku pun berjinak2 jinak la..try for 1 week ,,memang dapat rasa perbezaan la..kulit muka aku nie kering and black heads byk kat hidung..tapi sejak pakai ni kullit jadi lembut n moist n x kering dah.

Sabun beras, sabun collagen, day cream n night cream
RM59.90

Memula tu aku nak try lah Tabitha tp mengenangkan kat KL ni harge dia mahal n produk tu agak kuat so x jadi lah guna so carilah alternatif lain...sekarang aku dah pakai Dnars ni almost 2 months...so far alhamdulillah kulit muka makin cantik...berseri gitu..dulu my mum sampai bayar beribu ok kat face shop yg sgt popular smpai masuk tv la sponsor tu ni dia sekali dgn slimming...tapi nanado! 
Kadang2 jgn pandang rendah pada produk yg x berapa mahal nie...

memula aku pakai Dnars nie , aku x de la mengelupas ke ape..macam testimoni yg lain ..aku tambah beli toner RM21.90...pagi2 aku guna sabun collagen then sapu toner , pedih2 sikit lah then sapu day cream..tu je 
malam plak guna sabun beras, sapu toner then letak night cream sahaje...so far aku boleh nampak perbezaan pada kulit muka aku..bintik hitam memang dah kurang..dia x ilang terus still ada tapi under control lah..pori2 mengecil. kulit aku dah x kering..and dulu uneven skin tone sekarang dah ok. Glowing je la muka ni..

sebelum pakai dnars.
sebelum pakai dnars
Kulit aku memang nampak elok je sebelum pakai dnars tapi hanya aku je tahu..kering n bintik itam kat idung banyak..kena sentiasa picit buang and jeragat kat pipi ada..bintik2 merah itu..

sekarang ko  boleh tengok perbezaan nye...ni aku ah pakai dnars lebih kurang nak masuk 2 bulan.

pipi kanan

pipi kiri

hidung ku..bintik hitam dah x nampak sangat

mulus kulit kat dahi

full face

me...ni semua without make up ya..
semua gambat terbaru fresh from the camera ..harini 13 June 2013 pukul 9.45 am!

nampak kan kulit muka makin carah...
Lain-lain produk

1. Toner treatment rm21.90 (jrwat/jrgat )
2. Toner colagen rm27.90 (normal/kering ) 60ml
3. Krim kuneng rm26.90 6gm / RM69.90 15g (utk jrgat /parut / hindar jerawat )
4. Gold Foundation rm39.90
5. Sabun badan rm19.90
6. Pueraria mirifica rm57.90 (utk dalaman wanita )
7. Krim Malam RM26.90 6gm / RM69.90 15g
8. Krim Siang RM26.90 6gm / RM69.90 15g

Postge rm7 .sm/ rm9 ss.

korang boleh try lah....kalau nak aku beli kan pun boleh...my neighbor stokis. 

call.sms  whtasapp 017-2775422


No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months