Thursday, January 3, 2013

Subway Surfers

pernah dengar subway surfers???
ini bukan sandwich subway ye...
ini game yeaaa ..sape yg pakai android mesti tahu game ni..
anak aku Aqeel tu sangat suukkeeee ini game!!!
hmm obses kot...hahahha
blum2 tahun lagi tu..tapi dia boleh explore ganme sampaikan kekadang aku amazed dgn dia.
jap jap aku pikir eh camane dia buat mcm tu?eh eh boleh tukar2 character ye? abis semua coins yg earned tu dia beli mcm2..pandai kan bebudak sekarang nie.
 tapi aku bg dia main malam je la..itu pun kalau dia ternampak ipad tue..
 
 
so Aqeel will be 2 in few weeks time, banyak dah progress dia.
now he sings! kalau lagu ABC tue dia ikut la...walaupun keluar bunyi baby talk, at least itu satu improvement. kalau lagu Muara Hati Adam Hawa tu..pun dia ikut hahhaa kalakar je dengar..tapi alhamdulillah  at least psychomotor dia berjalan dgn baik.
semalam dah pandai angkat tangan kat Pak Guard...tiap2 seminit dia angkat tangan siap bunyi lagi ooppp....oopppp pastu dia gelak. hehehehe
 
aku stop kan therapy sekarang. buatkan rumah je..main2 dgn dia cakap2 dgn dia..nampak lah improvement dia. insyallah nanti dh ade masa sikit , aku smbung balik treatment dia. tapi syukur sgt walaupun without the treatment sekarang, Aqeel's is making positive progress.
 
but
 
he still can't called me MUMMY or en Hazly DADDY.
MAMAMA ke DADDADA
kekadang je ade dgr bunyi mcm tu...
insya allah he will be ok.
 


muah muah muah muah mmmuuuaahhhhh shibam!
 

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months