Wednesday, January 16, 2013

buat sendiri...

sekarang ni, sejak mama pencen nie..duk umah je kan..so hari-hari buka channel Food Network la, AFC la so Affan pun dh suke masak2..huhuhuhu takpe nak suka masak2 ni tapi kena jadi mcm Chef Wan la..menempa nama di mata dunia. So asal aku balik umah je mummy Affan want to cook egg, kelmarin aku balik keje, dia minta berulang kali

Affan:
Mummy, Affan want cookies

Mummy:
Go and take in the kitchen.

Affan:
No No Affan want cookies.

Mummy:
itu ha dalam tin tue.

Affan:
No la mummy.

Mummy:
Can you showed me which cookies do you want?

Affan:
(thinking mode)

Mummy:
aku pun amik phone then google, is this what you want?

Afffan:
yes (sambil angguk) on Tv


beudak2 sekarang sangat pandai kan??so aku pun buat butter cookies..nasib baik bahan2 semua ada..itu yg paling simple. Doh kuih itu yang dia makan..samnil jilat2 jari..lepas cookies dah basak..dia x mo pun.

oohhh aku ade buat birthday cake untuk Aqeel..Vanilla butter cake with Chocolate frosting je...semangat aku nie buat..ok lah rase dia..sedekah2 jiran2 je..

ini beday boy , tolong mkn choc chip.

ini budak sangat rajin..

ok la kan?
saya budak baru belajar.

ok ini je...bye

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months