Monday, November 12, 2012

an hour in H&M.

 

after the skool concert, we all ke bukit bintang!! lame giler x pergi sini. tujuan nye hanye satu..nak ke H&M.. to me the prices in Malaysia kire okay la..not that expensive. Mahal lagi M&S.
aku nak pergi HK in january so kat sane musim sejuk.. so nak beli baju long sleeves banyak2..so semalam brong la kat H&M, sekarang kat nak musim sejuk so mmg banyak la barangan winter. so just nice la..
aku x de la beli baju sejukk..coat2 bagai..juat baju2 long sleeves je..
ok lah..aku beli yang rm39 je semua..kire not bad la..i bought 6 pairs of long sleeves shirt and pants for my 2 kiddos and i bought a trench coat. al maklum lah trench coat yang aku ade dah x muat..so simpan ke dlm almari..kuang kiang... to me reasonable price la..
aku x beli la yang wool ..bukan nye aku nak pergi negara yg snow pun..so beli yang kain lembut..tah lah kain ape tapi kain dia sedap la..

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months