Monday, November 19, 2012

Alia Najiha...and 5 A's UPSR

Ccconngrrattttssss Aliaaaa..................
ALIA with AINA

ALIA and NAWAL..
Nawal pun SPM this year..do your best k...!

Maminana and Alia n Affan

Alia, Ayesha, Kak Lala and Aina...
ayu je semua specially baju merah tu..'kah kah kah"

x de la gambar Alia sorang2...by anyway tahniah ye alia...
dulu mase kecik2 ..aku lah yg jage dia hehehe.kemana aje aku heret je si alia nie...gi dating2 la slalu...hahhaa dia pendiam je so mase kecik diam je...ikut je la...mse baby dia sgt tembam..comel je...skrg ni keding je...itam manis orangnye...alia tahu x kak lala sayang alia? ape aku beli or kemana saje aku pergi mesti aku x lupe nak belikan dia...pendek kata macam2 la dia dpt.
walaupun kakak dah ade 2 hero tapi i never forget u..hope u realised that.

to my alia,
    tahun depan alia akan melangkah ke alam dewasa, sekolah rendah n menengah lain sangat. so pandai lah pilih kawan. bergaulah berpada-pada. it's okay to be friend to anybody but always think before u do anything. sentiasa berdoa pada Allah untuk berikan petunjuk ye. i always pray the best for u.
                                                                                                                         from
                                                                                                                         kak lala.

   


quotes about exam facebook cover

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months