Friday, March 9, 2012

Affan & Aqeel....!

Tengah2 wat keje kat opis nie...and cari mencari file yg nak gune tue terjumpe la folder picture2....gambar baru jugak la..hmmm aku pun lupe dgn gambar2 nie...nie aku pilih2 yang kiut miut jer la ye....

ADH aku lah yang membuatkan aku ketawa...
ADH aku lah yang membuatkan aku sedih..
ADH aku lah yang membuatkan aku gembira..
ADH aku lah yang membuatkan aku penat..
ADH aku lah yang membuatkan aku berkerja keras..
ADH aku lah yang membuatkan aku sakit kepala...
ADH aku lah yang membuatkan aku kuat semangat..
ADH aku lah yang membuatkan aku berani...
ADH aku lah yang membuatkan aku takut...
ADH aku lah yang membuatkan aku berkorban...
ADH aku lah yang membuatkan aku di SINI!
Tanpamu hidup aku kosong...
Kamulah penawar, kamu lah racun...

Kamulah yang menyinari hidup Mummy...
Both of you are everything to me...
LOVE both of U so much......
muah muah muah........




this my youngest aunty che wa!! so makes her a "nenek" Affan called her "bi wa"

ini lah gaya Affan..






coommeeyy n cchhuubbyy












No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months