Monday, June 18, 2012

Pavillion

Smalam after lunch ..borak2 jap..pastu after asar Chew aku ajak gi Pavillion. so we all pergi la ramai2, aku rase dalam setahun boleh kira dgn jari aku dtg sini..crowded laa. Orang punye la ramai ...n 15 june start YES year end sale! patut lah KL dibanjiri geng2 sapu lantai or ninja turtle..(arab) toleh kanan diorang toleh kiri pun diorang...merata2 diorang..dah terase mcm kat Dubai plak...

so smalam mase we all sampai tu..dekat entrance Pavi tu ade wat persembahan tarian dengan memakai semua baju suku kaum Malaysia ..sgt interesting! Good idea pavi!





So semua butik tgh sale!!! Coach ade clearance sale!!! tapi after sale mahal gak..baik beli online or aku kirim kat kawan aku yg slalu gi US je...way cheaper!
Tapi hati sudah terpaut dengan satu Gucci casual shoes!!!sgt cantek..!
dari aku nak beli fit flop yg RM399 baik aku tambah ckit(tambah almost 400 la) ..dh dapat kasut Gucci tue...plastic jugak..tapi so comfy...! hahaha aku ckp ngan En Hazly..u belikan boleh??? matakelipkelip hahaha dia selalu ckp insyallah je..

Tapi insyallah aku akan usha kan... lagi satu aku berkenan handbag Folli folli laa...kaler oren..!! cantek laa...itu pun akan aku ushakan..!

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months