Tuesday, June 19, 2012

Ephyra- almost 1 month.

Dah nak dekat sebulan la aku minum Ephyra nie, ape yang aku nampak perubahan nye ialah..
pipi aki yang toombbaamm ni dh jadi rosy cheek dh..hari tu En Hazly ckp u ni blushing blushing kenape? aku ckp la mane ade..! pipi I ni merah lah..then baru aku teringat oo ni mesti Ephyra nie...
aku ni memang ade masalah kuping2 kat kepala..siroisis. thats why rambut aku mamang x bermaya je..x shining..x sehat laa... tapi sejak mkn ni aku perasan yang rambut aku ade lah perubahan sikit..aku bleh rase la yg kali ni rambut aku mcm dh beralun..nampak sehat la..

tapi still too early too make judgement..nanti for 2nd month (insyallah lah aku order) huhu mahal ooo tapi nasib baik tahan sebulan...nanti aku update lagi..

ini gambar arini! tngok pipi aku "pinkish kan" hehe
ini gambar last week...
Ephyra ni wat aku dahaga je...memang kena minumbyk air pun if u taking any supplement. so kat opis aku aku minum je laa...nasib baik kat belakang aku water dipenser..kejap2 gi amik air..kejap2 makan...hahaha...harap2 metabolisme aku increse laa..so boleh slim melim..hahaha *mimpijela*

TTFN TA TA FOR NOW

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months