Monday, June 18, 2012

Happy Father's Day

Salam,

Semalam adalah hari hari Bapa dan jugak lah Israk Mikraj. Semalam aku n mama memang lupe langsung pasal Irak Mikraj..sebab x check kalaendar Kuda tue. huhu so kitaorang x pose la...

Kebetulan plak..abang sepupu aku gi mencandat Sotong so dia bawa balik sotong besar2 n banyak jgk laa..n some fresh fish...

so smalam lunch menu is Kari ikan mamak style, kerabu taugeh n kerang, ikan pari bakar, Sotong bakar, sotong mask telur masin, sayur campur. banyak tue...
semua menjilat jari lahh


lauk lauknye



kerabu taugeh n kerang..marvellous!!


ikan n sutong bakar..

sotong telur masin
kerabu taugeh..tu resepi nenek2 aku dulu...siap ade beras tumbuk lagi...sgt sedap...
ikan n sotong bakar tue...aku laahh yg wat sambal dia...seedaapp
sotong telur masin tu ..kak ikan aku nye reepi..tapi dia buat dulu dengan tauhu sedap kali nie..adunan dia x menjadi plak...tapi not bad...

Nanti aku bagi resepi ye..

4 comments:

  1. Yum yum lauk smlm semua sedap2 walaupun Sotong tak menjadi huhu... Thanks lala & aunty norlia;) ...

    ReplyDelete
  2. x de hal laa....family kite always wat family gathering ..

    ReplyDelete
  3. Lala, nak recipe kerabu taugeh please!

    ReplyDelete

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months