Monday, July 15, 2013

Bazaar Ramadhan Melawati 2013

aku memang suka pergi bazaar melawati walaupun harga nye cekik darah tapi puas hati lah...
sejak pindah Bangi mane ade dah pergi Melawati nie..so semalam singgah lah bazaar jap..kebetulan 2 anak bujang ku tidur dlm kete. so aku lari jap pergi membeli juadah.
sekarang lokasi dah tukar ye , sekarang kat lorong berdekatan dengan tapak pasar malam...
Aku mencari ni je


ko tengok sotong dia....giler x beli..mesti beli la kan...semalam aku beli yg RM 13  itu pun dah ok dah then aku beli ikan terubuk RM 10...cicah plak air asam...peeeerrgghhhhh mertua lalu pun aku wat x tahu la...

aku tak round abis ..dapat sotong n ikan terus aku gi kat kete..nasib baik sotong ni tak jauh dr tmpat parking...

all of you should try ye..! Bazaar Melawati ok!

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months