Monday, July 1, 2013

Dnars- 2 bulan pengunaan

aku dah pakai Dnars ni dah 2 bulan lebih lah..

this the latest ye!
so far alhamdulillah aku pakai ok je..mula2 je pakai pedih2 camtu je lah..mungkin sebab aku x de maslah sangat..bintik hitam and kulit kering je.
kawan-kawan aku pun dah nak start pakai dnars, semua impress with my face dan harga Dnars pun x la mahal. 
aku ade makan kapsul Pueraria Mirifica by Dnars , yup menamg betul breast aku dah anjal and dah ade shape. hehehe diperkaui oleh En Hazly sendiri. Sabun Badan collagen punaku pakai hari, aku n En Hazly guna..1 sabun buku tu tahan 2 minggu je kot...so far kulit jadi smooth and lembut..dah x kasar..n kadang2 tu ade gatal2 badan pun dah berkurangan., tanda2 hitam dekat pelipat2 pun berkurangan. 




So readers all u have to try products from Dnars. It's a good product.
You can call/ sms me at 017-2775422
JGN Whatsapp ye..fon aku pecah..anak aku baling! 

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months