Tuesday, July 9, 2013

Salam Ramadhan 2013

puasa ramadhan+fuh.my  Puasa Bulan Ramadhan 2013

sekejap je rase kan tup tup tup esok umat islam dah start puasa, malam ni dah  1st terawih.
Korang dah shopping raya? baju kurung aku ngan  my 2 boys daah settle...tempah je..baju melayu En Hazly je tunggu nanti kite beli kat Wisma Yakin ke, kat Bak ke...mane2 la janji kain sedap harga ok. Dia x kesah sgt pun so senang je... x sempat nak shopping baju jalan budak2 nanti lah aku pergi redah KL..tapi azab lah mesti ramai manuussiiiaa...nak wat camane ka?? redo je lah...
aku suka pergi uptown time2 malam raya...bbeesssttt wwooo semua lelong! hahahah bawa duit je la.

ok lah di sini i nak bagi tahu tudung 3 layer telah abis dijual ye..hanya tinggal sikit je lagi...aku pun x sangka sambutan menggalakkan Insya Allah nanti aku amik berkodi2 so that aku bleh jual lagi murah...insyallah. dan di sini jugak aku nak memohon maaf kepada sesiapa je la jikalau ada salah silap atau terkasar bahasa atau  terasa hati, di bulan baik ni aku memohon maaf ye. Kite manusia kan, tak lari dari melakukan kesilapan dengan kesilapan itulah kita akan sentiasa beringat untuk tidak mengulanginya lagi.

ini lah niat dan doa berbuka, kalau lupa lah...tapi x pe kat tv nanti ada





Assalamualaikum.........

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months