Monday, March 18, 2013

Today...

Hari ini sangat tidak bermaya...badan x segar langsung..ini semua gara2 Affan bangun tgh malam merau-racau.. aku pun konpius nie..dah bawa gi jumpe Ustad ..ustad kata x de ape2, bg air je. minum n sapu2 je. Tapi Affan ni suka benor bangun tgh malam2 pastu menangis yg stock jerit2..tah ape kena tah..dia nangis nak itu nak ini, then bila kita amik..dia x nak plak..kalau ikut hati nie..nak naik je tangan tapi ape yg dia tahu? dia x tahu ape pun? lagi dia melalak lagi kuat ade lah.. segala ayat aku baca dah..mcm tu gak..pasang ayat2 ruqyah je sekarang ni every night. Aku berdoa je la byk2. tension wei..sakit kepala..aku rasa anak aku nie manja terlebih lah..sgt manja. lebih2 Nany dia manja kan dia sgt, bebrbeza dia dgn Aqeel, yang sorang ni hmm terlebih independent, semua nak buat sendiri..janji perut kenyang I'M OK! Si abang langsung tak mahu share toys dgn adik tu..sian adik tu..kadang adik ni selamba je pergi kat dia, dia sepah2 kan toys2 abang yg dah disusun..yang abang ni cemeh sikit..modal dia ialah menangis melalak..menjerit then sambil tu dia babap or gigit adik tu. Tapi bila adik ni naik sheikh! Ko jaga bang! aku datang kejar ko! Aqeel akan kejar dia sampai dapat and gigit dia or tumbuk dia. Mase tu tekangkang2 Affan lari...takut. ini lah bebudak nie..aku tak boleh biarkan diaorang ni ..aku takut nanti ada Tragedi Berdarah berlaku.Kadang2 badan Aqeel penuh lebam2 ..kesan gigit..mulut kecik je..Affan la gigit..aku ade gak tanya bibik aku, bik awk ade pukul anak saya ke? Affan pun aku tanya?tapi dia jawab TAK. tapi Affan ni bila dia buat sesuatu benda dia akan cakap dgn jujurnye. Kalau tanya dia Buat ape dekat adik? Affan gigit. Affan pukul. strreess aku lah... tu sebab ari ni aku makan ini.

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months