Tuesday, March 5, 2013

HUHU AFFAN OH AFFAN..

Semalam dlm pukul 3 petang..Affan telah membuat satu kesalahan besar!! hhaaiishh nak citer pun .tak tau nak mulakan camane? kebetulan semalam En Hazly ade kat umah n dia tgh bz pasal EPF and convo..so time ni Affan tgh main toys dia, so dia sudah terambil charger HP, and mungkin dia tengah main2 pusing pusing sekali terbaling charger tu kena TV. Trus TV padam! so dia pun pergi la kat Daddy dia cakap " Daddy Tv rushak " hmm En Hazly pun pergi la tgk.. nape x bleh ON, tekan2 x de, rupenye Tv tu ssudah crack! crack kat dlm ye.. hhooihh terus kena marah la ...tanya dia " Affan buat ape tadi" dia pun jawab dgn jujurnye " Afann throw" "throw ape" dia pun tunjuk la.. En Hazly trus call aku n ckp pasal prkara ni..aku trus speechless! x tau nak kata ape. orang lain ade anak lelaki gak..berderet2 lagi..tapi x de lah jadi cam ni. Anak2 aku? lasak nye x tau nak kata dah..sebenarnye x la lasak..tapi benda2 yg diorang buat unexpected sgt. Ipad retak la, fon aku yg baru pakai sebulan pun dah retak..trus aku simpan je..pakai la fon lama balik..huhuhu and now TV plak! Semalam kol Panasonic, nanti diorang dtg tgk..entah lah nak kena berapa plak? aku rasa bukan warranty kot kalau dlm tu yg retak. Klau repair pun mahal..baik beli TV baru.. nasib baik la dekat atas ade satu lagi tv..so tgk lah tv kecik plak... ini lah org kata budak pusar 2 ni..degil dia lain macam..huhu selalu nye time2 kite x berapa senang lah , macam2 jadi.. huhuhuhu geleng kepala tepuk dahi je aku dgn Affan. he just a kid and he don't know anything pun. Dia tahu dia salah so pandai sgt ambil hati kite..gelak2 la..kiss2 la..mcm mana nak marah? En Hazly kn control je bila Affan ambil hati dia sebab boleh tergelak nanti. Alahai anak kan... inilah Tv nye Panasonic 52 inch..SEKARANG dah sepi! Org Panasonic dtg lah cepat ye and bgtau cost of damage nye?? kalao mahal sgt..kn cari alternative lain..

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months