Wednesday, September 12, 2012

26th Birthday!

beday i was on 2nd Sept, tapi baru arini i ade mase nak tulis..heheh
birthday tahun nie amat lah mencabar!! dengan keadaan Aqeel yang x mengizikan  and time tu aku tgh final 1st semester Master aku.. aku tawakal je lah...! memang doa banyak2 je lah..harap lulus! dalam kepala otak aku dok ingat Aqeel je...

No celebration No special dinner No present No flower ..sebab semua tengah memikirkan Aqeel je...
but malam tu En Hazly beli kek la..yg paling excited ialah Affan! semua cake semua dia punye..beday dia je lah...

 

Black Forest Cheeeese
 

ini je lah gambar yang ade. time ni Aqeel ok lagi ..ko tunggu kul 2 pagi dia start lahh terjerit2 sampai subuh! tah darimana  kena Gangguan ni tah..sampai 4 malam...aku dgn En Hazly kepala dh x betul sebab x tido..! itulah dugaan namanye. Alhamdulillah semua dah ok, tapi dapat detect benda lain plak. huhuhu

Segala yang berlaku ade hikmah nye kan, Redho je la and cari ikhtiar. Segalanye pasti ade penawar.

ok bye

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months