Wednesday, December 12, 2012

Adam & Hawa episod 62

 minggu ni nye episod x berapa best laahh...asyik2 citer pasal mak johan, hhaiisshhh azab lah kalau dapat mak mertua mcm tu...TTTAAKKUUTTT...teennssiionnn je.. episod smalam pun asyik bermonolog je.. no input pun..tahu lah nak buy time..tapi mcm kosong je la..
En Hazly la yg emo, buang masa la episod 61 & 62 nie.
Come on la!! ini kisah Adam Hawa so banyak kan lah kisah diorang.
lagipun dlm novel x de pun watak2 mak johan yg over2 nie...dh meleret dah.
kalau ikut novel ..Azie still dgn Johan jgk kan? tp dlm drama ni Johan dh perbodoh2kan Azie. bengong la kalau Azie nak Johan balik. hmm but who knows kan?drama..
Johan x de pendirian...bila dh sedar barulah dia ingat yg Azie tu mmg cintakan dia. haaaiishh..! Move on la Azie, ko org terpelajar,keje bagus ade rupe bagai..cr lah laki lain yg deserve u..
dah dah dah..emo plak aku nie..




 
ok tunggu je la mlm ni ape berlaku...nak tunggu scene Ain preggie sampai masuk hospital. llammma bbenor nak tunggu, Tensi mak!

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months