Wednesday, December 5, 2012

Jalan-jalan Kedah.

so i dah tour 1 Malaysia ..complete! weee! Perlis dah!Kedah pun dah!
so mak long aku la memberi cadangan ke Pekan Rabu. so sebelum sampai tu singgah di Dataran Alor Setar.











then ke Pekan Rabu...sebenarnye nak beli Pekasam je...tapi bila dh sampai situ mcm2 plak beli.












seronok mmg seronok..penat pun ye gak..poket koyak pun yyyyeee jugak!
huhuuhu
minggu nie nak ke Manjung plak. uuuwwwaa $$ lagi.
sepupu sepapat aku nie semua nak kawen dekat2 minggu ke minggu..kayap kayap...
x pe la sebab kitaorng nie semua mcm adek beradik, mmg dr kecik rapat sgt so berkorban la apa saja ye.

ok bye bye

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months