Friday, March 23, 2012

Petua Mudah Hamil

 ini bukan untuk aku yee... tapi aku rase sangat berguna untuk couple2 yang tengah berusaha...mungkin boleh guna petua ini.....maase mama aku gie umrah baru ni..ade orng bagitau dia petua makan kurma n minum air zam zam..lebih kurang lah macam petua nie...
mane tahu memang betul mujarab....cuba lah ye kepada yg tgh berusaha Insyallah dgn izin Allah ade rezki anda nanti....sesama la kite berdoa..wallahuallam...

Dalam rancangan TANYALAH USTAZ.....Ada dikongsikan 1 petua bagaimana untuk mudah mengandung @ hamil.

Kepada yang puas berusaha denggan bermacam-macam cara. Jangan mudah berputus asa.

Cubalah pula petua @ amalan ini....

1. Ambil 4 biji buah kurma...suami genggam 2 biji, isteri genggam 2 biji
2. Kemudian,buang biji kurma tu
3. Blend @ kisarkan kurma tadi bersama dengan susu kambing
4. Minum air campuran kurma dan susu kambing tersebut sorang segelas.
5. Amalkan sekali sahaja dalam seumur hidup.
6. Kemudian, amalkan minum susu kambing setiap hari waktu pagi.

InsyaAllah mujarab. Selamat mencuba.



Only in Android phone ye...bleh in stall kat market...


 


senang gaks sebab dia dah siap kira kan bila kiter fertile bila ovulation semer ...and ley tulis note n etc ....

I copy from blog moon ye..tq tq

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months