Tuesday, March 20, 2012

Sustagen

PERHATIAN!!!!!!!!!!!!
ATTENTION!!!!!!!!!!!!!

IF anak-anak korang minum susu Sustagen  (for Junior) sekarang nie kat ECONSAVE (aku gie kat umah aku laa, Bangi.)  ade TAWARAN HEBAT!!!!!!!!!!!

RM 49.90.
TWINPACK ye

normal price RM 55.90 (at Manjaku etc) RM 59/57
 ( Jusco)
so go grab while stock last.!!!!
Last week  aku dah amik 3 kotak then smalam aku pergi lagi ,still ade lagi laa...walaupun x banyak especially yg PLAIN.. so aku amik lagi 3 kotak...
Biase la both of my kids drink Sustagen so imagine la everymonth aku kena beli berapa??
hmmm nornally aku  beli kat kedai Singse je (ubat cina)  sekali beli sedozen.tahan lah 3 minggu, itu pun kalau bernasib baik...kadang-kadang x cukup...huhuhu...

so to all parents....moms and dads...go grab la ye....

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months