Thursday, March 1, 2012

ceppaattnyyee.....

Diam tak diam dah bulan March...tahun ni rase mcam cepat je berlalu....

SO FAR ape yang dah aku buat suku tahu nie....hmmmm....

I'm a Master student mow...yeeahhhh!!!at lastt!!aku buat kat private uni ..ASIE E-UNIVERSITY....
so it cost like triple the amount of local uni...uwwwaaaa...... nasib baik bleh bayar pakai EPF....
so abis la akaun 2 aku....x pe la nak bljar kan...so another half  kn minta biasiswa FAMA (FAther MAther) since I only have mom so my MAMA Foundation laaa hahhahaha. thanks ma....I owe u Big BIG bIG this time...nanti i dah dapat gaji berpuluh riban I gv u watever u want ok!!!
muuahhh muaahhh








this is my mama....
MuLA2 I amik causework tapi last minute tue change tue research shj....FUHHH....Master (with specilization) so since aku kan kat bidang educantion so aku nak wat thesis in educational management laa... itu je yang aku familiar.... kat AEU ni all courses with IMP tau (International  Management Prog) aku rase laa... if i'm not mistaken laa...itu sebab mahal... pastu twinning dgn oversea Uni....mcm aku Twinning dgn University In NEW ZEALAND.... so in November Insyallah aku akan pergi sana ...for 2 weeks... have some IMP class there...

SO nan ti bila dah start class dgn AEU FOR introduction to master tu...ala yg kena jumpe prof...cari mentor...tue kan...nanti I update ye...
bye TTFN TATA FOR NOW....

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months