Monday, October 7, 2013

Wedding Hashimah Puteri

Semalam 6 Oct, adalah wedding Shima kat Bandar Tasik Selatan. Kawan2 mase Sek Men Taman Melati.
Jumpe geng-geng la balik...Aku x lama pun sebab mase ni Mr. Hazly n menjaga Affan dalam kete..dia tido.
 Semua kepenatan mandi sungai. Yes ..kitaorang dari Janda Baik terus ke sini. 
So aku bawa Shibam je masuk dalam tu..
Dapat lah menjamah sikit and jumpe n bergambar dgn kawan2.
 
tangkap gambar dengan Pengantin Pompuan je.

with Nana and Azian 

with Aina and Nana (preggie lagi tu) hehehe

with Nana and Rynn (next Azrin la plak paakk ppuunngg) 

With  Ina ( tgh sarat ni , nak masuk 4 dah dia, ssggtt lajjuu!)
Tuan Belog... bersiap di Janda Baik..
Nanti kite kena buat gathering yang boleh jumpe and lepak lama2 la kawan2 semua.....ini asal jumpe ..laga-laga pipi ..pot pet pot pet  5 minit and senyul senyum bergambar dah...! x puasss ok!!!

nexti time kite kena plan la...


Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months