Wednesday, April 4, 2012

Cinta Untuk Emelda..TV3

Memula tu aku x brape folo cite nie...pastu aku tertengok cite nie...memula tu, aku x dpt tangkap lagi...tapi cite mcm aku kenal...Emelda...Emeriz...Aril Fatah..Dania...aku pun buar der ...je la...pastu baru aku ingat..this drama is from a novel...!I bought that novel 3 weeks ago...

According tu the novel:
Citer ni sedih cikit...si Emelda ni asyik nangis...je...(nyampah aku) hahahha
Dania and Atia (kembar) tapi dlm drama ada Dania je..
Emira (Kakak) and Emilda (Adik) tapi dlm drama diorang kembar...
Pastu Maliqi - kawan Emilda and office mate..x kawen..tapi dlm drama lain plak....
So aku rase citer dia x lari laa dari novel...Tuan Direktor mestilah ubah ckit kan citernye...

Nanti Emilda and  Aril Fatah(AF) kawen....Kawen tanpa cinta..! AF Iingat Emilda ialah Emira...so Emilda x citer anything pun pada sesiape pasal Dania and Emira. Sebenarnye..Dania ialah anak Emira n AF (1 nite stand) ini according to novel la yee... so Emira dpt tahu dia peknen dia call adik dia...Emilda ni..disayangi parents dia, dia ade soft touch ckit la towards the parents...thats why Emira minta tlg Emilda..so si adik pun datang la jenguk kakak nye..n she spill everything..and dia dpt tahu yg dia kanser hati at the same time... so Emilda la yg jaga Kakak dia..sampailah kakak dia menghembuskan nafas terakhir. So Emilda claims that Dania is hers, so pengorbanan laa..dia lah yg kena cemuhan n tomahan orang...sampailah dia berjumpa dgn AF. Dia kenal AF sebab kakak dia citer pasal AF and tunjuk gambar.

Panjang laa citer dia...u olls tengok laa citer dia ye..tapi kalau sesiape nak pinjam novel boleh lah calling2....

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months