Monday, April 16, 2012

Novel oh Novel...

Sepanjang skool aku cuti 2 minggu (1-15 April) after settle keje je aku dah x tau nak wat pe...so aku kembalilah dengan tabiat membaca novel cintan cintun jiwang2 nie..muuaahahaha.
Actually it's been a long time I dh x bace novel nie...tapi ini semua start from NORA ELENA ..pas tue OmBAK RINDU...Padahal mase time sekolah dulu dah bace dah...ish ish...
Then my office mate bagi 1 box of novels...wah wah wah...memang aku x wat ape laa...sanggup nie nak bace pastue kena abis kan jugak..! Teruk teruk...padahal citer novel nie same je semua..stereotype jee...tapi yang membuatkan best tue..pasal boleh berangan-rangan laa...hahahahhahaah Gile Kentang kan?hehehehe poyo je....Berangan je la kan...tp realiti nye...jauh panggang dari api....
Since class Master aku pun blum start lagi so boleh lah layan dulu novel2 jiwang nie....nanti in May class dah start,dah x de mase aku nak berangan2..nanti asyik dengan research je...huhuhu...

so aku dah baca banyak gak laa...

novel ni dh lame-pernah bace mase skool dulu..beli sebab nanti ade drama
Aaron Aziz laa...

beli sebab ade budak2 sekolah asrama ckp best...tapi ok je laa

ok gak la

berangan je laa...ala2 maid in Manhattan laa

tebal buku nie...bace buku ni sakit hati jee...hahaha

tapi i like this book...Nice.
Actually semua novel yang aku beli semua stock yg jenis Kahwin Paksa...pastu Gaduh2 ..pastu Jatuh Cinta....hahhahahaha same je semua .....tapi cite2 mcam nie la ..berangan best ..sampai kuar jerawat hahhaa. but after this x mo bace dah....
I need to concentrate on my study and research plak.....huhuhu
tapi if sesiape nak borrow my book let me know la ye...
email me je: qasrinas@yahoo.com

TTFAN TA TA FOR NOW...

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months