Wednesday, April 18, 2012

ANGAN-ANGAN...

Sekarang nie macam mane nak beli rumah???Nowdays harga rumah sangatlah mahal...rumah sekarang ni harga semua RM 400,000 above...kalau orang yang gaji ciput mcm aku nie camane la nak ade umah...
hmmm last time I bought my house in Bangi was RM 190K, that was 6 years ago. Skrang ni kat bangi ni double story 20x60 pun dah RM 350k above...uuiisshh seriau dengar..!

Aku pun ade angan2 gak nak beli another house, apartment ke condominium ke..tapi mane ade yang reasonable price..apartment kat Selayang pun dah Rm 200k above but the sqf baru 850. comeell jee...
hmmm insyallah after aku n En. Hazly complete our master, boleh lah kitaorng planning untuk kembang kan lagi our future plan. Salah satunye we all nak pi Umrah.insyalaah kalau diizinkan Allah.

Baru nie me n my mom went to my mom good friend's house in Bandar Utama sebelah dengan KBU. it was a Exclusive Condo la... 2400 sqf 5 bedroom and 4 bathroom kot termasuk maids room. Fuuhhh memang laawaaa...then she hired a interior decorator plak tu..fuuhhh mamang ffuuuhhhyyooo laa...simple je tapi NICE. the price of the condo is RM 1.1 mil kot..lebih kurang la ,then dapat harga bumi jadilah RM 900k++....huhuhuhu nak tercekik dengar rege dia ...
Jiran aku pun sama gak...beli umah kat area bangi-kajang 2 nie harge RM 1.1mil dapat harge bumi RM 900k++ ...Semi D .....Fengsan fengsan...itulah kan Rezki masing2 kan..

Tapi kalau aku lah SATU hari nanti berpeluang untuk dapat rezki macam ni,I want to deco it myself.
Because i know i can do it! aku memang suke bab bab interior ni..hanya x berpeluang untuk further study dalam bidang ni je...here I showed u what I like ye..

very moden..

rumah aku skrg lebih kurang mcm ni laa

aku memang suka black and white kitchen...
Nanti mama nak refurbish kitchen dia,aku nak suruh dia wat mcm ni la

ini kalau apartmnet la


 bedroom ni sangat sexy..

sgt glamour bedroom nie...


suka dining set nie..workmanship cantek sgt
it was $ 900!

Dulu mase kecik2 mamang beranag nak poster bed..tapi bila nak kawen dulu..hmmm
x terpikir pun nak beli huhuhu

bookcase or divider sgt smart...

ini kalao aku dapat banglo laa

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months