Thursday, April 5, 2012

En Hazly...

愛してるAISHITERU

 我爱你 WO AI NI

MAHAL KITA


this word are very meaningful kan??

tapi aku jarang guna ayat nie...cakap kat anak slalu laa....

if I said I love U Affan, then he will reply: A WU.. Mummyy...

waaahh...pppittaamm skejap...boleh jatuh lah jantung ni...

Tapi dulu kan masa zaman bercinta kan..tak pernak guna pun ilebiu ilebiu nie...slalunye En. Hazly je yg cakap pastu suruh aku balas balik..ilebiu TOO... hahahaha sampai skrg pun cenggitu gak..

me and Him r totally different...dia suka ini ....aku suke itu...itulah husband and wife kan saling lengkap melengkapi...
Aku rase semua pompuan kat muka bumi ni..verangan nak dapat laki yg sama mcm dalam novel kan? kekadang citer novel nie..over sangat...membuatkan kite nie verangan je...mane ade laki mcm tu kat Dunia ni...kalo ade pun ..hmm 1 in a million kot...

All marrriage have ups and downs...tak terkecuali aku...tapi we have to handle it dengan bijak laa...
aku rase la, tanpa aku disisi En Hazly I don't know what he will turn too...aku lah orang yang membuka mata dia untuk tengok dari segala aspek...sape x nak tengok orang yang kite sayang berjaya kan? Me too... so En Hazly ..kite sama2 finishkan study kite ok...I'll help u..Always do kan...Kite sama2 besarkan Affan n Aqeel..I want to give the Best to all my children...that's the only AIM i have..
kite further study pun demi anak2 kan? so plss..kuatkan semangat untuk kite sama2 harunginye...biar susah-suah sekarang kemudian hari akan senang jugak...

SEKARANG nie semua benda pakai duit, masuk toilet pun pakai duit kan...so i believe that duit tue boleh cari....usha je kena lebih....I believe u can do it SaYANG...walaupun agak terlambat tapi rezeki tu ade kat mane-mane..U NEED to just Believe...and have Faith to YourselF... bELiEVE and FaiTh,  these 2 words such a powerful word....

there's lot more to write but for now..cukup lah ini untuk Pembakar Semangat..

En Hazly...Saya sayang awak tau... "wink..wink.."


SMILE AND LET
EVERYONE KNOW
THAT TODAY
YOU'RE A LOT
STRONGER THAN
YOU WERE YESTERDAY



No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months