Monday, June 17, 2013

DNARS CAPSULE PUERARIA MIRIFICA

Ini aku baru try semalam! Kata jiran aku sssgggtt bbaagguus! Terbukti berkesan!

dia ehem ehem dgn husband dia pun tip top!yang kendur semua dah tegang! so aku tgh try la.
aku mkn sebiji malam je..

nanti aku update ye

KAPSUL PUERARIA MIRIFICA - DNARS HERBS ( 30 BIJI )

RM 57.90

Komponen Istimewa Pueraria Mirifica:
Fitoestrogen, Isoflavon, Miroestrol & Derivatifnya, Anti Kanser, Anti-penyakit jantung, Anti-osteoporosis, Anti-tanda menopos.

Antara Khasiat Pueraria Mirifica :
1. Menambah saiz payudara.
2. Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
3. Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
4. Menganjalkan kulit yang melendut.
5. Melambatkan proses penuaan.
6. Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
7. Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
8. Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
9. Mengetatkan vagina.
10. Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
11. Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan pertumbuhan rambut

12. Menambah tenaga dan kecergasan
13. Mengatasi masalah sukar tidur
14. Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih ‘muda’

Kalau sesiapa nak order  sms.call la ye 017-2775422
neighbor aku stokis..so aku amik kat dia je..

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months