Friday, April 26, 2013

tuungguu ye...

Tunngguuu ye...nantii aku update entry2 yang aku dah kepam tu..aku x jumpe USB camera aku lah..tak tau aku campak mane or AFFAN N AQEEL SOROK KAT CELAH2 MANA NIE...nanti aku gigih cari ye...

aku minggu ni nak final exam , so aku agak ke laut sikit, sambil wat keje sambil wat assignmnet yang x siap2 lagi..uuwaaa dh lepas due date pun, tapi moto aku..biar lambat asalkan ko antar gak!
study pun x lagi nie.. esok nak exam pagi plak tu, ahad pun sama...!mati la ko nabila!
aku amik half day arini , nak mentelaah..katanye lah...aku harap anak2 aku x kacau lah ...
sem ni aku gi kelas sekali je..hahahhahah memang dasar kan..
aku bz u ollss!

exam kali ni aku agak nervous ssikit, mungkin sebab aku x gi class kot..tu yang jd mcm nie..! next time jgn wat cam ni ye Nabila!

korang semua wish me luck ye...doakan aku ye...


No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months