Monday, October 1, 2012

mata ku...

 

hohohoho aaadduusshhh..
kejadian nie terjadi pade khamis malam lepas..ingat kan bebudak ni bleh lah tido awal n boleh mummy daddy wat appointment ke kan..sekali nan ado!! hua hua Affan telah mencederakan mata mummy. berrdesing ,perit je aku rase kat mata kanan..trus meleh2 air mata. dia tengah main shuttercock..bola tangkis tu..aku lak tengah baring..tah macam mane tangan dia boleh terkena mata aku tah..nasib baik x kena mata Aqeel. lepas dah kena tu aku terus cuci mata cwlup muka aku dalam gayung...hmm hampeh..lagi pedih ade lah..aku terus tido..walaupun mate tgh perit..esok bangun pagi..sakit n x bleh buka mata..berair je mata ni...mata tu boleh lah buka tapi sakit laa..

naampak macam x de ape2 pun tapi the pain ..Allah je tahu..

so aku pun pergi lah klinik mata nasib baik ada kilinik pakar mata kat Bangi seksyen 4..aku pun x tau..jiran la bagitau..nasib baik kejap je tunggu..check nye check...sekali doctor kata kornea mata aku luka..dia siap tunjuk kat En Hazly lagi..ni baru luka ..sakit du=ia ya ampun..macam ade jarum dekat mate ko..then dia letak bius ckit..ubat titip 3 4 jenis...and mata kena tutup sebelah ye..untuk elak dari gosok mata or masuk bendasing2 lain..


dah jari pirate dah..
huhuhuhu sian ak...ini lah dapat anak yg over the active jadi macam ni la...
mata kiri aku dah lag x berfungsi..lazy eyes kan so memang 1 ari tu aku duduk baring je la...
1st Aqeel nampak mata aku..dia terkam nye mate aku..hmm aku x dan nak elak..tahan je lah...

fobia aku
sekarang fobia aku dengan  ini..semua nye gara Affan

oklah selamat ye

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months