Wednesday, May 2, 2012

Habib-Gulatis-Poh Kong

Ini gambar smalam...sempena cuti labour day.
Since my kazen @ adiputra...tapi versi gelap sikit laa ..dia nak tunang 30th June ni.
So family aku bile bab2 family member nak tunang2 kawen2 ni..jadi excited semacam!!!
sebab katenye nak tunang lepas raya pas tu tup tup tup katenye nak bulan 6 plak..
so dah ade cuti umum kan so we all pergila jenjalan. mulanye nak gi Jakel but we all stop at Ampang point dulu since Habib Jewel ade Sale Bonanza! hmmm hampeh laahh sale 80% pun harge nye mahal jugak...orang lain yang nak bertunang aku plak yang terbeli huhuhuhu aku tambah charm kat Pandora Bracelet aku nie je...Tq mama n Tq En Hazly..mulanye nak beli setul je but end up beli 3 ketul..so almost RM 600 laa..hua hua hua tapi x pe la...I Loooiikkeee!

so after that pergi la Gulatis.. at Gulatis pun ade pakej kahwin gak...so Cik su n Pali pilih pakej RM 650. Chiffon 4 1/2 meter, kain baju melayu 6 meter. oklah kan?.itu pun cik su dah rambang mata.
tapi mak cik2 Pali yg terlebih over semua..hahahahha aku pun same laa...so kain tu nak wat nikah. Nanti nak letak dlm hantaran tunang.

30 June jugak la best fren aku kahwin...itu kalo aku x pergi mahu putus sahabat tue...huhu so 29 june aku akan ke Manjung,Perak sampai sabtu teghari ..lepas majlis tunang langsung teruss shoot balik KL, tido smalam kat KL n esok trus gi Pekan,Pahang plak...huhu itu lah plan nye.

Berbalik pada citer jenjalan.....hmm last2 end up beli kat Poh Kong je..reasonable price..! beli cincin risik n tunang dapat lah below RM1k.


sweet je kaler nie..pinkish
inilah cik su


yang spek mate letak dahi tu lah Pali!!


June -tunang
December-Nikah/Sanding
insyallah lah...

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months