Monday, May 14, 2012

Gulatis Again

haa..ini citer smalam, untuk mencari kain untuk my kazen or pengantin no 2.
Nismah and her Future Hubby Husairi.
very the senang diorang nie..Cik ima ni memang nak beige colour.
So same package jugak RM 650. sekarang ni memang trend la orang pakai chiffon.
Dia nak wat untuk baju bersanding. dia tak nak sewa2..KELLLAAASSS KO!!
ini mama aku-dia yang paling bz..mak pengantin x heran pun..dia lagi sibuk cari kain dia..hahhaa
sempoi je mak pengatin nie...jenis semua pun boleh!

this is the kain..cadangnye nak wat dress...sebab cik ima ni kemetot je..

Nismah
Nanti i upload lagi ye..now i'm bz..

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months