Friday, November 18, 2011

Twilight..love it!

Are you a fan of twilight??? too bad if u not, but I AM!!if you askesd me, between the books and movie which one u prefer? I choose books!!! I punye jatuh cintala dengan series nie sampai tahap nie..during my confinement  with 1st child -Affan that was in November 2009, mase tue new moon is out...semangat nie pergi tengok...siap berstoking bagai...hahaha tgk mlm plak tu after baby tido..hehehe...
mase yang 1st series tu ,i buat tak tahu jer until I went To MPH at the counter ade twilight novel ,grab one and pay. sampai office bace sambil lewa lagi..sambil wat keje...lucky I have my own room so boss x tau la hahahaha..hantue betul la...bila dah lama tue the story become more interesting and berangan-berangan2...Edward  oh edward.....if all men are like you kan..dream on !!haha bleh lari jap kuar gi tgk wayang at Galaxy Ampang...kelakar2. hehehe
Eclipse i watched in Kuantan...u bayangkan ye..if kat KL i rase dh beratur panjang dah org beli tiket tapi kat East Coast Mall tue..hhmm x sold out pun...I watch with my good buddy Miss Kamini...dia pun gile twilight gak...Now can't wait to watch Breaking Dawn nie... i'm planning to watch the special screening with all the twilightersmalaysia but my frens x mo pergi katanye mahal...is rm60. uwwaa so tgk wayang biase je la...

                                                            24 November 2011 in Malaysia.

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months