Thursday, August 15, 2013

Syawal 2013- Raya Kelima / Keenam

Raya Kelima dan keenam adalah beraya di hospital ye!
Hari ahad -beday En Hazly. Dalam kul 7 lebih waktu Maghrib la..aku time ni tengah masak-masak steamboat...then tetine dgr Affan nangis kuat giler..tapi aku x gi jenguk pun sebab En Hazly ade kan...hmmm kooooo! bila aku gi tengok kat kepala Affan ade sebiji bola Goolf! memang obvious gile!

Kadang2 kata org tua2 ni ade betul nye gak..tgh tgh senja jangan galak sangat bermain...nanti syaitan ikut.
Hmmm terus tuam kepala Affan dengan Ais...then dia nampak ok lah...hanya lepas tu dia x dah lah melompat2...then balik umah mase on the way balik ke Bangi mase kat Jalan Kuching tu Affan muntah bekali2..abis kereta...then after muntah dia terus tido...
HHHHoooiihhhh ko! risau terus aku laki bini...then straight trus bawa ke KPJ Kajang...budak2 or org besar kalau jatuh terhentak kepala ke kita kena monitor within 24 hours kalau muntah2 ..straight bawa gi spital ye..
terus wat CT scan...then ken admit la sehari kena observation. Alhamdulilllah no fracture and brain ok. Ya Allah syukur sangat, hati ni betapa nervous nye lah sepanjang hari. hanya bila terhentak tu agak kuat tu yg Affan muntah and dia mcm x stabil sikit..pakai sandal pun terbelik..nak amik air pun boleh tertempis jatuh cawan tu...



tgk brain dia

AQEEL- selamba je dia

Abang makan dia pun tumpang sekaki.
Nanti aku amik kat camera fon En Hazly..mase dia jatuh tu..nanti i upload ye

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months