Thursday, August 15, 2013

Syawal 2013 - Raya Keempat

Raya keempat ialah Birthday En Hazly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagi tu aku bangun pagi and kul 10am tue aku tawaf satu Bangi..hampeh betul semua kedai kek tutup! Secret Recipe pun tutup! Last last aku gi Pekan Kajang. Nasib baik ade New Zealand Bakery deret dgn CIMB. fuuhh lega....
Lepas dah beli kek then balik umah...anak2 aku dah siap hensem2 dah... Nani siapkan..almaklumla bibik ku cuti raya. Then En Hazly turun terus surprisseeeeee! Dia siap ty bila u beli kek ni? ade laa......pepagi tau i bangun mencari kek.



then lepas tu kami beraya belah En Hazly's side. Sampai ke petang lah raya..then malam tu Mak tanya nak mkn ape celebrate...aku cadang steamboat so as usual la aku yg pergi membeli bahan bahannye..pergi Gaint Batu Caves je...so buat steamboat sup and cili ala ala Johnyys...menjadi jugak lah..tapi ade kureng sikit.hmmm tak pe nanti kite improvised!

Then ade sesuatu berlaku!....AFFAN OH AFFAN!

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months