Thursday, August 15, 2013

Syawal 2013 -Raya Kedua

Lama blog ni bersawang...almaklum lah cuti lama kan...so haarruuuss lah cutiii !
Aku tak jumpe lagi kabel camera so ini gambar dalam phone je...
gambar raya pertama semua ade dalam camera...nanti i update ye..

raya ke2 rumah aku dah buat open house, but for family members only.
Menu: Nasi Bukhari Ayam, Rendang Ayam Tua, Kurma Daging, Jelatah , Kuah Kacang, Ketupat, Lemang dan Mee bandung,

masak sendiri okay! sesudah subuh gigih aku masak Kuah mee bandung! Alhamdullilah menjadi!

Outfit raya Pertama-Merah

Outfit Raya Kedua

mama-raya ke2

My father.mother in laws


Mak long family dtg breakfast raya,

3 sepupu

with Claudia

Mira and Clod

ini je yang sempat aku snap snap...
TQ Claudia and Mira kerana Sudi Dtg...last aku jumpe diorang ni mase Universiti kot..5/6 tahun lepas...yg lain hanya berfb saje....kawan2 giler2 nie...Mira all the way from Kedah tuuu,,, tq tau sukee sgt.
Nanti datang lagi ok!

No comments:

Post a Comment

Affan n Aqeel

Affan n Aqeel

Affan - 7 months (so cute ...)

Affan - 7 months (so cute ...)

Shibam Aqeel- 7 months

Shibam Aqeel- 7 months